Hotel Vinderup
56.48226, 8.77968Beskrivelse
Hotel Vinderup ligger i Vinderup 1 km fra byens centrum og tilbyder Wi-Fi på alle værelser. Denne hotel er mindre end 4 km fra Ejsing Kirke.
Beliggenhed
Hjerl Hedes Frilandsmuseum er mindre end 6 km væk. Nærliggende attraktioner inkluderer Vinderup Egnshistorisk Arkiv.
Værelser
Hotellets værelser byder på kaffe- og tefaciliteter, strygejern og strygebræt, et skrivebord. Disse rum tilbyder udsigt over terrassen. Der er en hårtørrer, badehånklæder og håndklæder på det private badeværelse.
Mad og drikke
En gratis morgenmadsbuffet tilbydes dagligt for alle gæster. Cocktails og drikkevarer er tilgængelige på Hjerl Hedes Frilandsmuseum og Vinderup Vold i nærheden.
Vigtige oplysninger om Hotel Vinderup
| 💵 Laveste værelsespris <br /> | 689 DKK |
| 📏 Afstand til centrum | 100 m |
| ✈️ Afstand til lufthavn | 35.6 km |
| 🧳 Nærmeste lufthavn | Karup Lufthavn, KRP |
Beliggenhed
- Populære seværdigheder
- I nærheden
- Restauranter
- Hoteller i nærheden
Anmeldelser om Hotel Vinderup
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 22 Aug
Personalet var fremragende, kontinental var generøs. Relativt stille beliggenhed, GOD service og fantastisk seng. Stranden var uberørt og udsigten var meget speciel. Et meget billigt og rimeligt prissat værelse. Pool så dejlig. Gratis Wi-Fi var en behagelig tilføjelse til vores ferie.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 20 Jun
Det er et hyggeligt sted , og kunne ikke høre de andre gæster . Der var også et lækkert morgenbord , så vi vil gerne give det vores bedste anbefaling
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 10 Jun
At stå op til et dejligt morgenbord
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 29 Maj
God seng. God beliggenhed I forhold til tog og butikker. Dejligt fælles opholdsrum med dør ud til "brand-terrasse", og køleskab med drikke til pænt billige priser samt tillidsfuld ordning med betalingskasse uden kontrol fra hotel-siden. Fint med strygejern- og bræt. Godt med de mange lamper, meget nødvendigt I det mørke rum. Morgenmaden var fin og betjeningen opmærksom og venlig.
Vi havde værelse nr. 6, kan ikke anbefales, selvom selve værelset var ok, da 1) vinduerne vender ud til en mørk gård med gesimser med fugleklatter lige under vinduerne, hvilket, sammen med affaldscontainene I gården, bevirker insekter ind ad vinduerne konstant. 2) Det ene vindue I værelset kunne kun åbnes ved at lægge alle kræfterne I. 3) Det viste sig så, at man slet ikke kunne holde ud at have andet end badeværelsesvinduet åbent, da der kører en meget støjende generator eller et køleanlæg hele døgnet rundt. 4) Det åbne badeværelsesvindue gavnede så kun, når man satte en bog I klemme I døren derudtil, da hotellet hælder I retning Nørregade. Toiletrulleholderen hælder samme vej og sidder for langt væk fra toilettet. - Forstår ikke, hvorfor vi tildeltes dette mørke og støjplagede rum, da vi jo var nær de eneste gæster på hotellet. Meget snævert tidsrum for aftensmaden: 1 time - og så så tidligt om sommeren: kl. 18? - ærgerligt, da jeres menu så rigtig god ud! Jeg savnede en kogekande.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 19 Maj
Vi har ført været på Vinderup hotel og ville gerne prøve det igen. Vi kan godt lide den hyggelige atmosfære der er der. Vi synes at det er blevet flot efter at der er blevet lavet om. Vi kan godt lide det lidt enkelte og alligevel pæne stil der er på værelserne. Maden er god og lækkert her og der bliver serveret pæn og ordentlig. Så servicen er tip top.
Vi synes godt der kunne være en aktivitet, som man kunne være fælles om, feks. bordtennis eller noget i denne stil. Vi ville også gerne, at man kunne vælge flere menuer til aftensmaden. Hvis man ikke lige kan Lide/tåle maden der bliver serveret denne aften, er man jo nødt til at gå et andet sted hen at spise. Det er især hvis man har bestilt mad/bord når man booker værelserne.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 12 Maj
Vi skulle til 40 års fødselsdag i byen, så vi overnattede på Hotel Vinderup. Der fik vi et okay værelse med seng og bad og enkelt morgen buffet.
Der manglede 1 gardin i rummet vi sov i , kunne måske godt have givet os et andet værelse hvor det var i orden.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 03 Maj
Særdeles venligt personale, hyggelig atmosfære og god mad
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 25 Apr
Morgenmadden var god. Alt andet var rædselsfuldt.
Jeg boede ovwn på et bondebal. Man kan ikke tillade sig at udleje værelser, som har levende bal, neden under, begge aftner til kl. 01. Fjersynet duede ikke. Det tog 15 min. før der kom varmt vand og der var ventalition der summede hele perioden hvor jeg befandt mig på værelset. Jeg vil ikke anbefale nogen at overnattee der.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 22 Apr
Spa. Flink indehaver.
Suiten levede ikke op til vores forventninger: manglede håndsæbe, et par slidte møbler, lys baldakin I stykker, løs vandhane, døde fluer I vindueskarm og loftslamper, lugtede grimt! Trængte til at blive malet. Der var ingen føntørrer, køleskab. Gammel tv. Problem ved betaling. Personale kunne ikke finde ud af prisen. Skulle selv gøre opmærksom på fejl! Skulle ringe til chefen og alligevel ikke finde ud af at lave en regning og pris! Det er for dårligt!
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 13 Apr
Pæne værelser god betjening fin Morgenbuffet
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 09 Apr
Vi skulle til familiefest I Vinderup og benyttede derfor hotellet. Vi har absolut ikke noget at klage over. Vi bemærkede at der var en meget fin morgenbuffet der bl. A. omfattede havregrød med rosiner !! Vi sopiste ellers ikke på hotellet.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 07 Apr
Personalet, aftensmaden, morgenmaden, nydeligt værelse.fred og ro. Alt meget ordentligt.
Intet at klage på eller over.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 03 Apr
Fornuftigt værelse med en god og rummelig seng - morgenmad med pænt udvalg (ikke prangende; men absolut OK) i nydelige omgivelser
Være der senest kl 16; men det viste sig ikke at være et problem!
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 23 Mar
En god betjening og rigtig god mad
Det er nedslidt og trænger til en orentlig omgamg renovering. Der er meget lydt vi var oven på uderdøren vi var ved at falde ud af sengen hver gang døren gik op en veldig blæst fra loftet og så mangler der en tørre til håret.
-
missingHar skrevet en anmeldelse den 18 Mar
Jeg vil give personale al den ros der kan ligge på dem ,og rengøringen var bare i top.
For langt til parkering.